jeudi 3 janvier 2013

Changement de look

Petit post pour signaler le changement de look. J'ai mixé deux LO de Sieta. Sur le calendrier il est marqué Hiver, mais à vrai dire, quand je regarde dehors, je vois déjà mes fleurs de printemps pointer le bout de leur feuilles. L'année dernière on a eu droit à la neige au mois de février, voyons si on aura quelques flocons cette année.
 
Les fêtent étant finies, reste à manger la galette samedi. Ce qui veut dire, qu'après le passage des rois mages, la déco de Noël repart direction grenier.

J'en profite donc pour montrer la déco de la maison avant que tout part. Les enfants ont décoré le sapin, me laissant la cheminée. 
 
Merci pour ton visite
 
****************************
 
Klein berichtje om de herlooking te vermelden. Ik heb 2 LO van Sieta gemixd. Op de kalender staat vermeld dat we in het Winter seizoen zijn, maar als ik naar buiten kijk, zie ik hier al de eerste groene blaadjes van de lentebollen uit de grond steken. Vorig jaar hebben we sneeuw in Februari gehad, maar is kijken of we dit jaar ook een paar flokken zullen krijgen.
 
De feestdagen zijn bijna over, het wachten is nu nog op de 3 koningen, en dan eten we de driekoningentaart, en daarna hup de kerstspullen kunnen weer naar boven gebracht worden.
 
Dit is dus m'n laatste kans om de déco van het huis te kunnen laten zien. De kerstboom is door de kids versiert, ik mocht de schoorsteenmantel hebben.
 
Bedankt voor je bezoekje

 
 



 






Aucun commentaire: